Softlikeapillow - En drake stiger i motvind
Skrev lite såhär på söndagskvällen. lite lagom nöjd. inget genomarbetat.. men har ju varit smygskrivare i "bara" ett år så kan utvecklas mer :) nu hoppas jag bara få lite kritik så jag kan bli bättre :)
Vi står vid världens ände, där horisonten möter botten Dit man krypit med uppslitna händer och fötter För mina loppbitna vänner som fått mig att leva på hoppet trött på kärlek, svek och löften Missförstånd som krossar drömmar att andas För om man förstog varandra bättre skulle man förstå hur ofta man missförstår varandra För i varje avslutad relation, alltid samma procedur Man glömmer fröjderna men minns plågorna Står kvar här, men samma frågor, dränkt i tårar När man ej förmår att be om ursäkt för ursäkten sårar - den andra parten, och löser inget För hjärtan som går i 120 tappar lätt glöden och försvinner i farten Så om du hör mig, i nöden prövas vännen för stödet kan hjälpa dig att berövas de känsler som hat mot den som annars klappat händer i hemligheter som svek och tankar på henne
Peace och godnatt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|