App - Anti
Gör inte misstaget att ta det på allvar det är bara på halvfart, men jag har mina anlag som gör att jag drar min inspiration från en källa av bitterhet och irritation och jag respekterar att viljan är stor men när man ser någon gå på en brinnande bro för att hämta en endaste vissnande ros blir helhetsintrycket att det inte är klokt vissa vill inte vakna, vissa vill inte se förskönade minnen och saknad, låtsas att inget är fel sanning på tinnitusfrekvenser, dom vill inte höra den vänder ryggen till, håller för öronen man kan ta bort bindlar men att öppna ögonen är nåt man måste göra själv när förståndet försvinner i ett rökmoln har man ingenting att köpslå med så då upphör dina mål att vara nåbara för i en gråskala är det svårt att hitta sig en röd tråd petar i gamla sår, tar salt och häller i skadan övertygad att allt är kul sålänge det varar ta rådet från en bok, ta det för hårda ord men romeo och julia-sagan slutade med att båda dog ber mig att ta dom på orden, tro dom är sanna men i varje fall det kommer fram att orden är falska tappar man förtroendet för andra en orgie i tragikomik så man borde väl skratta bemöta det med en high five och ett lycka till och se på när dom bryter upp låsen dom har nyckel till känd för mina kontroversiella uttalanden andra håller med men håller tyst, projicerar vad dom tycker, utan att stå för det jag är dockan dom är buktalare kör mitt eget race, aldrig brytt mig om nån stoppskylt skiter i din åsikt, inte på nåt uppdrag att bli omtyckt den handfull människor jag bryr mig om räcker men minsta möjlighet att förlora dom skyr jag som pesten sedd som anti, men var mig ett tag och försök förstå varför jag inte säger ja
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|