App - hur man gör
rick är bäst, en manifestation av vilda västern skriver hiphoptexter med rimproccesser som nino bless rikoschetter överallt, du får ett skott i magen ritar en silhuett med krita på marken...hoppa hage gnäll på mig i blogginlägg, så tar jag reda på din postadress åker dit, får dig att stamma efter "ma ma ma ma" som boney m innan jag släpper lös ett gäng våldtäktsmän, på din lillsyrras förlossningshem och försvarar mig med att kalla det för konstprojekt när du hör en magnum poppa är det inte alls en kork och när en örn märker din tröja är det inte lyle&scott full av rykande hål, mikroskopiska blixtnedslag som får dig att hosta blod...biologiska krigsredskap utmanare slaktas dagligen, får jag en chans så tar jag den och lämnar alla som suger i en kista...transylvanien kalla oss angello, ingrosso eller axwell, vi är era husgudar som kör estonia-stilen, ser till att hela erat crew stupar om ett gott skratt förlänger livet måste ni va surmulna för det är inte skrattsalvor som ni får smaka från min kulspruta sitter med ak5'or - inte pokerhanden får dig att lägga dig ner i ett hål i marken why so serious? ni påminner om ordningsvakter jag ser hellre att ni ler som jokermasken och om ni ställer till en scen som skådeplatser ser jag till att ni får heja på änglar...blåvittklacken
för jag är känslomässigt störd och vill att mänskligheten dör
hej
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|