isyankar - sanningen mörkret föll som en svart filt över världenkylan la sig som fästing över städerbomber faller som regnet, tåren faller bakom stängslethaven svämmar över martyrer blir jordens resterslaget om makten har nyligen fått sin börjanva ska man göra våra sinnen kämpar mot tvångströjan vi följer ledaren som vi inte får bevittnavi offrar allt för stjärnorna som vi vill efterliknajag kan inte skjuta men jag e tränad till att siktajag är det största hotet ni kommer dö med skräckhickanvi räknar våra egna pengar o skiter i andrahungriga tankar som stannar till för att äta av andras framtiden brinner men ingen varnardomedagen är en självklar dag, vem e där när sanningen klarnarsanningen är en lögn, jag skrev sanningenbland problemen men jag breder ut mitt stela smajl igen du vill inte veta va som plågar dessa dagarjag pushar beatet o referar till livets frågajag har reppat micken ända sen eva&adamjag kommer kicka tills rapen blir en uttjatad sagajag känner smärtan men strävar inte efter klaganmin barndom är din mardrömm, jag växte upp med aganmin värld för mig är som en flyttlådatiden är pesten och pengar den stora plåganså håll i hatten här kommer pessimisten med vindenstormen är på väg o glöm inte att stänga grindenjag är siaren, med det sjätte sinnetinget av era hav kan släcka framtiden som brinnerjag finner mig själv som statisten i era filmerretoriken tekniken o micken den stridersanningen är en lögn, jag skrev sanningenbland problemen men jag breder ut mitt stela smajl igen