Djureri - Ytspänning
Det vore kul om folk kunde reflektera lite i texten och se helheten i den. Skulle bli imponerad om någon kunde visa sig ha lite IQ. Fri för tolkning dock. Men jag har en tanke bakom varenda ord.
Jag älskar dig fast du aldrig skulle tänka en tanke på att nämna mitt namn.. men jag har ett hjärta som bankar för att få dig att uppmärksamma mina läppar som darrar när jag nämner ditt namn.... jag älskar dig fast du aldrig skulle säga detsamma men känslorna svallar och även fast dom träffar en strand och gör vätska till sand kommer jag älska dig till dagen mitt hjärta har stannat.... Jag älskar dig fast jag inte förväntar mig att vi någonsin kommer att älska varandra.. ensam är stark, men det gör mig skärrad ibland för jag vet att vi gör oss bättre tillsammans.. ..jag skulle aldrig Säga ditt namn; för jag författar mig bättre med penna och papper
jag skriker ditt namn, men jag är den enda som hör och orden kommer inte fram till den dom är ämnade för även fast min stämma är hög, är jag den enda som hör ..jag kommer skrika ditt namn tills min svidande hals hamnar i falsett och sen dör.. ..och även fast vi inte liknar varandra, har vi ett gemensamt hjärta vi båda är ämnade för och i mina tankar, har jag svårt att föreställa mig att detta lymfsystem har blivit lämnat att dö så det är värt ett försök att försäkra mig om att du verkligen hör... när jag skriker ditt namn med en stämma så hög att jag själv blivit döv och även fast jag blir döv när jag skriker, så slutar jag aldrig.. du kanske inte hör om jag skriver
spegeln borde ha gett en reflektion av mig själv men allt jag såg var den vackraste personen jag sett den personen var dig... du log lite snett, som en fotomodell och la håret bakom örat - "Om jag bara vågade att störa" sen så vände hon ryggen, hämtade nyckeln och försvann genom dörren.... jag sprang emot fönstret, men allting var mörkt sanning var lögn och allting försvann, - "Om hon bara kunde ha stannat en stund" ...jag andades tungt i samma sekund som jag gick tillbaka till spegeln.. och sa att: "Jag hatar att se dig"
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|