Sellish - Jag siktar mot toppen
Hittade ett överfett beat, och skrev en vääääldiiigt förvirrande text, blir förvirrad själv!
Tiden e waist of time när man skiter i allt Och ja vet att ja måste skynda mig tiden e knapp
Jag har siktat mot toppen legat på botten Men har aldrig gett upp även fast ja tog en omväg För ja fortsätter springa, knockat den fittan Som har stått i min väg för jag fortsätter kriga Av att nå mitt mål, ja de låter ju svårt Och jag försöker hinna med tåget som har gått För jag har den där känslan att speglar är kameror Som har hållt koll på mig hela min barndom Känner mig skyddad, nej det gör jag inte Täpper min hydda, håller faktiskt inte Men ja måste upp på bena fortsätta springa Fortsätta springa för tiden nu tickar Att göra sig fri är ingen konst Men det är att vara fri som är en konst Jag fick massa chanser, men man sumpare Men nu står jag här mc som en hamburgare
Ja kämpar o kämpar för att göra musiken Ja kämpar o kämpar för att höra på beaten För att känna harmoni skriva mitt bästa för då tänker ja på annat och skiter i de sämsta Skiter i de sämsta, skiter i de sämsta Skiter i de sämsta för liven kan skämmas För att skita i allt för tiden e knapp För livet e najs även om du lider av allt För skiten e sant o en kniv fixar allt Inte alls för du hittas snabbt O tro inte att du aldrig kommer åka fast För nån gång kommer du alltid haffas snabbt
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|