MaCo - Energidryck
energidryck ? - varför inte va Varje dag, vi möts vid maxi, alltid för samma sak, vi behöver , 20 spänn, sen har vi ju de känns som att va alkoholberoende att dricka det är som att flyga iväg till någon helt annan värld så vi betalar 20 spänn Sen drar vi tillbaka hem
x2 Det är gott, det är bra, ja det ligger på topp! aldrig några sura miner, det förbättrar min kropp,
Det funkar till allt, inte bara till sprit, utan till kött som är salt inte bara det, dricker upp 2 stycken sen sparar 2, att du ska dricka upp dom ? Inget att tänka på när man softar, jobbar, hela tiden stoff skulle aldrig kunna lämna någon brevid den dricka upp allt annars inget alls, detta kommer nog aldrig bli historia, precis som prinsessan victoria
x2 Det är gott, det är bra, ja det ligger på topp! aldrig några sura miner, det förbättrar min kropp,
Gick och köpte enegidrycker så tänkte lite när jag gick hem och resultatet vart sådär /\ kretik tack! |
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|