kan bli fet, men blir bättre & lättare att lösa/flowa till om du delar upp detDet här är bea som rappar är tillbaka med en ny låt min familj verkar inte bry sig alls jag har blivit slagen,attakerad och hotad av min familj texten är sann det här är mitt liv istället för att du har det så kan du lägga det såhär Det här är bea som rappar är tillbaka med en ny låt min familj verkar inte bry sig alls jag har blivit slagen,attakerad och hotad av min familj texten är sann det här är mitt liv sen försök rimma rimma i slutet av meningen på varje rad om du förstår? Det hade gått att rapa, men det blir mycket bättre om du rimmar & försöker ha det någorlunda jämt. Te x det här är bea som rappar är tillbaka med en ny låt// som handlar om alla slag & attaker jag har fått// genom mina år av min familj// Texter är sann & välkommen till mitt liv// Lägg mer än 4 bars per vers, minst 8,12 eller 16 bars så blir det mycket bättre Inget om texten, helt ok. känner med dig & du beskriver det bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.