Hanut - Dagens Meny Dagens ungdomar är som barnsoldater-i en värld där de varit tänkt att ha lagkamrater..Med skor som fastnat i betong vandrar jag ensaminhalerat rök som skadat hälsan,som gjort att mitt inre inte längre vill känna känslan,då mina skrifter numera känns obetydliga att pensla..Min stil är inget sjätte sinne, eller av ett bättre minnejag är som alkohol som gör att du lättare försvinnerse min skugga tyna bort i en värld full av mörkerdär det endast är en munfull som sörjer,och där fred kostar multum och där hjälpmedel dröjerVad ska det bli av med mig i en värld som urartat som denna,där psykologer finns till för att prata..men människor som mår skit, greppar hellre pennan,eller meckar en femma,och rent ut sagt skiter i skolan och stannar hemmaJag skiter i om flera tusen lyssnar, läser och kommenterar,så länge någon tar åt sig, och känner igen sig-av det jag levererar, som kan konstatera-känner med sig, att vi är ett ankare i livet och inget segel..
Det blev inte så mycket till en text med sammanhang utan mer små delar av en text, eller hur man ska förklara