Så tight Baby.. Ikväll så är det du och jagså din fitta blir muslim... när kuken sväller och blir USAoch ska leta efter Saddam Hussein och Usamamed höftrörelse snabb som Usain är på bananför att skapa nytt liv, en framtid som Barrack Hussein ObamaDu reagerar med skrik, grannarna väljer klaganså vi kan tapetsera väggen av alla lappar från störningsjourenVäggen där jag stödjer foten..Kuken är lång och den är kurvig.. ställ dig på huvet, låt den pressas in, låt mig vända dig om tills du blir snurrigdin vagina är tight, så knip ihop den som ögonlocksom om du vore från kina, det är så vi förökar ossSå tight ..Jag äter inte om du inte lagat nån mat nejSå tight.. jag äter inte om du klätt av dig helt nakenSå tight.. Jag svär, du får aldrig ta den i bakenFör jag forcerar den bara rakt upp i magen...Du tittar mig i ögonensäger "jag vill att du förökar mig"Såå tightSå tight så tight.. Som hålet på en synålhon har inte tagit nån drog men får ändå en psykosför när jag stödjer foten som i kaptenenreklamenkan allt hända och då inkluderar jag barn medStår med uppknäppt bälte och daskar tillTre kilo, femtio centimeter är inte ett barn, så när jag tar ut den har du tappat viktutan att något bantningspiller har svaltsFör jag är straight från min födsel, och kommer aldrig sälja ut mig för nån böggrej, väljer hellre att dö men det är ingen diss, bara ett ställningstagandeÖppen som en bok, ståendes på huvet, hennes ställningstagandesedan över till alla fyra och sen så ovanför migså tight så tight som sänd från ovan för migSå tight.. Jag äter inte om du inte lagat nån mat nejSå tight.. jag äter inte om du klätt av dig helt nakenSå tight.. Jag svär, du får aldrig ta den i bakenFör jag forcerar den bara rakt upp i magen...Du tittar mig i ögonensäger "jag vill att du förökar mig"Såå tight