Softlikeapillow - Inte en gång till, sista tåren, sista chansen
Skrev ihop något litet nu på kort tid. Mest gjord på känsla så rimmen är inte på topp men mina texter bygger oftast mestpå känslan. Hope you like it :) Droppa lite creds också!
Sätter mig ner, känner hur ångesten tar mig Klämmer in mig på trångaste ytan, där gud nog vill ha mig Jag har ej tid att lägga tiden i graven så jag tar mig tid att tänka över livet du gav mig
Vill inte tänka på dig, och det jag gör inte ofta trots allt var det ett bra tag sen mina tårar torkat Men om allt vore svart, och ljusen slocknar Lovar jag att finnas för dig, när tusen andra hoppats Att du bara hoppat, krossar dig, kör med dig tills du trillar Vi har bråkat för mycket, lagt saker på hyllan Yrat runt i cirklar, i kärlekens skede Omöjlig förälskelse som du så fint beskrev de Menar inget illa med orden jag ger dig Hårda men sanna, är orden jag ger dig Vill du ha mig vid din sida får du bevisa det nu för den tår som visar sig nu, är inte jag, det är du Plågas i smärtor, varje ord som du sagt Som gjort hjärtat kolsvart, genom rader jag lagt Det är din tur nu, lilla gumman, visa känsla Jag är samma person som du från början lärde känna
Du känner mig, du vet hur jag funkar Vi är nära vänner, bekanta eller... vad?... jag bara undrar
Ska jag ge dig mitt stöd... eller kasta det åt helvete Behöver svar på frågan för jag... jag bara vet inte
Peace :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|