har nog inte fått nog än! Mitt liv i ett nötskal, tyvärr! haha :)kommentera gärna!ja tar ett bloss o jag svävar med vingarbryter mig loss och min strävan blir ringarja ska kämpa o sloss men blir förlamad av glöden som göder döden för jag har inget stöd änbara tankar som bankar o ständigt blödermina döende bröder när ska de gå över?o finns de nått svar så vill jag veta varom ja så måste leta i alla mina darmen fram tills dess så lindrar ja min tristess i väntan på triss i esso ja simmar i spriten tills ja svimmar av skitenfö jag gav tiliten till spriten som litende va inte med flit men så gjorde ju eliteno ja haka på, ja så kan de gåmen nu börjar ja förstå att de är fel väg att gåe trött på supa å e trött på röka påe trött på ciggaretter o på äckliga tablettertrött på knarkarfester o på sena jävla nättertrött på alla rätter fullpackade me fettertrött på dom ja sätter på offentliga toalettere fan trött på hela skiten ändå meckar ja på biten o e trött på o sluta så ja fortsätter me skitenja jag har fått nog menändå fortsätter jag dricka drinkarna på krogen sliten efter alla svamparna i skogeno mot begären e ja ständigt trogenför när ja tänker efter har jag nog inte fått nog än!