tillbaka till framtiden jag vaknade upp idagoch kände för att cruisa runt i min nya DeLorean.året är..tvåtusentjugofem.... lasermannen har äntligen skjutit kensom sen åkte hem och hade sex med adam alsingoch för er som hatar petterblev han nedstucken på stureplanav ett tjugotal trötta rappareoch adams-ray har börjat passa sig för att rappa gaymange har lärt sig rappa bramen dog av ett astmaanfall samma dagallyawan och jag var överens;att jag skulle få som jag velat, så samuel sköt sig självrmk och fonky fresh, är inte lika kända längredå dom hängdes ut på nätet som våldtäktsmänoch fattaru har äntligen fattat nåt, och slutade vid.... en runda ryskroulette, med alla kulorna inu är vi här igen..tvåtusennio..jag har fått komma tillbaka till whoaefter min bann jag haft sen tvåtusenfemhar märkt att försöka få whoa folk att fatta att dom är kassa-.. är fan som att springa ett maraton lopp, och vara en tjockis..nu när jag kommit tillbaka verkar det blivit en jävla trend-.. att skriva ett hjärta i varje inlägg, är det här ett skämt?låt mig se om jag fattat rätt genom att sammanfatta det:whoa är fyllt med 14 åriga kassa rappare?!plus att alla verkar göra låtar med ken ?förfan... och det kostar tvåtusen spänn ?(och promoe är gay..?)klart alla hatar mig mer än nånsinför jag säger vad jag tycker om vad som är dåligt;klart som fan jag hatar på allting:livet är som en porrfilm; tillochmed-.. kameramannen tar dig i arsletpiss inte kiss ? jävlar vad hatad..Majistern släppte en skiva genom whoa som sög...markus.. jag vill ha min jävla bandwidht tillbaka !tillbaka till framtiden..tvåtusensexton..egentligen inte hänt nåt, viktigtkaggen dog av halsfluss.. fuck youadam tensta har hängt sig i sin micksladd..... doggelito drunknade i kvicksandnär han var nere i Egypten och sålde sina cyklartimbuktu blev dränkt i anna books fitta, usch..fast vi alla trodde han skulle dö av erektionnaken janne och hagamannen har haft sex ihopjag har stått på scen med petterhan skulle göra ett stagedivemen ingen gillar hans musik längreså han slog ut några tänderoch organism 12 har fan inte kommit nån vartsurprise liksom, fast han är ändå nöjd med sitt livnatacha peyre dog med hans snopp i sin hand efter hon fått en orgasmtillbaka till..tvåtusensex..antagonisten h..... äh, whatever.ison och fille har iaf fått arslet ur bilden så man kan se hurnegern ser ut, på riktigt. ... nej nu var jag väl lite ful i munnen.. som isonsjälv har jag fått skapa en myspace igensom ni kanske har sett..- blev jag ännu en gång bannad från whoamen för att hålla mig kort.. fattadbeväpnad tjockis trolla jag bort, shazaamhade gärna sett ken ring bli nedskjuten som lerduvermen den som väntar på något gott väntar aldrig för längeoch tvåtusentjugofem passade bättreVill propsa lunkan_ som snodde den här texten någon gång förra året och la upp den här på whoa när jag var bannad, skulle också vilja propsa killerzteve som tog bort den efter jag bad honom. Det här är en runt två år gammal text, har bara lagt till vers "tvåtusennio", ändrat lite på den sista versen, annars är väl det mesta som det såg ut för två år sen./ compton represent
Välkommen tillbaka <3
nu när jag kommit tillbaka verkar det blivit en jävla trend-.. att skriva ett hjärta i varje inlägg, är det här ett skämt?
beväpnad tjockis trolla jag bort, shazaam