som efter satt i brand leder hem mig till ganjaland! Off-point Breakthrough! ;)hehe, saeg mer an gerna va ni tycker..peaceDu e kanslan som ger mig ljus naerinte ens maºnen lyserdu e som brasan po stranden naer hela varlden den fryserdu e den fasansfulla tanken som sa maºnga av oss hyser:"ligger din tanke paº banken eller paº oss naer vi myser?"Ja, bara det att tanken faktiskt har traffat mige vall ett bekfraftande i, sig betraffande dig?Eller bekraftar jag bara mig sjalv genom o kefta me dig?Eller e de bara keft o va suspekt over en son grej?Men vafan, dehaer skulle ju bara vara ett karleksbrev,men va de blev, de blev ett brev som blev sa fel, so ja fick spelso ja varmde en sked o blev bang riktigt sne sen bad jag om fred foer vaºr planet o vaºr manskligheto ja bad i naºn timma tills ja svimma-o traffa gudsen satte ja mig ner o skrev ner de ja skriver nu:(ja, sen satte ja mig ner o skrev ner de ja skriver nu:)Att bruka och inte missbruka aer en mening ja brukar brukaoch den haºller jag fast vidvarje dag som jag e stukadfor om du lever taktiskt so kan du faktiskt mo braav att roeka eller kroeka eller baºda var da!- so om du tycker tekniska texter som den haer e tradig eller off-point iblandso tank po att de tekniskt sett standigt vaxer up en stadig joint i min hand -som efter satt i brand leder hem till mitt hemlandsom efter satt i brand leder hem mig till ganjalandsom efter satt i brand leder hem till mitt hemlandsom efter satt i brand leder hem mig till ganjalandFlummflumm :)