något är fel på mig
något är fel på mig jag kan inte vara den jag behöver vara något är fel på mig kommer det alltid att vara så?
något är fel på mig jag kan inte vara den jag behöver vara något är fel på mig kommer det alltid att vara så?
lämna mig ifred, jag orkar inte längre med er alla bara pratar om sina egna problem medan jag vet att det är något fel med hela mitt sätt att leva och tänka det är så enkelt att få sitt blod att stänka det är så enkelt att bara dö så min fråga är ska jag göra ett försök? förlåt för att jag blev som jag blev men var det egentligen helt mitt fel? efter många år känns det som det var igår kan fortfarande inte förstå, hur de kunde fortsätta slå men allt blev bara som det blev nuförtiden försöker jag bara gå runt och le men kan vara svårt, när mina demoner träder in de sliter av mitt skin, fyller rummet med kall vind och lämnar mig där, med känslan av ingenting
snälla gå inte härifrån, ta det lungt låt mig åtminstone få tala till punkt det var aldrig någon där som brydde sig om mig det var aldrig någon där som var där för mig om ni lyssnade istället för att kalla mig namn så skulle ni förstå varför jag är så konstig ibland jag har blivit misshandlad i många år fysiskt och psykiskt, kan inte längre fälla en tår jag kan inte längre stå eller gå utan att minnas hur jävligt det var då men jag kan inte klaga för jag är ändå okej och det är tack vare en viss underbar tjej vet inte hur det blev hon och jag men jag är tacksam för var dag, för var andetag för var hjärtslag, Yin du gör mig så jävla glad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|