har vart där fortsätter o är
Jag har vart där,där man inte vill va,vid pundarnas gränder,slavarnas händer sträcker sig efter vänner,alla kollar på dessa smutsiga händer,o blickar man får när man går,det är sorligt,men det är så det är,drogernas kraft är starkare,hela världen blir vackrare,för stunden,sen är man kraftigt bunden till cirkeln,som tar dig neråt,o allt börjar kännas svårt,terrängen e hård i skorna som du går i,så säg mig egentligen hur mår vi,det kunde vart lite bättre,tankarna kräsnare om sig själv o sitt liv,tankar om framtid o familjeliv,vad som än händer,mor o far ni kunde inte ha ändrat på nånting,ni gjorde allt,vägrade o se på när er son fastnade för knark,ni var där varje dag,jag bara ljög o förnekade,o efter pengar letade,allt vi hade o allt vi var,en grupp kompisar,unga killar,utan mål för framtiden,en vardag av röka blandtat me piller,alkohol butangasen, ungdomar gör fel val,utan att riktigt veta konsekvenserna av skiten dom tar,det är synd,värden e grym om snubblar o hamnar fel,bilden blir sne,olika hur man ser,vissa väljer rätt vissa fel,livet är inte lätt,fullt av hinder på vägen, men ge aldrig upp livet,självmord e grymt mot vänner o familjen,Sista minnestunden innan vilan,tårarna rinner o man känner förtvivlan, kistan e full av blommor,tankarna rusar hjärtat klappar,en bild utav dig på kistan vaktar, helt tom inombords,hjärtat fryser till som ögonblicket telefonsamtalet kom,allt ramla ner, jag samlar mina krafter,o lämnar dig vilande besluten om vad som kommer efter döden,tystnaden lugn o ron,o vi möts på den finaste platsen av dom alla,Patrick o Jarkko vila i fred,vad som än fick er,o lämna oss i sorg o ovetan,nu e sanningarna begravda med olika tankar o minnen,saknaden e stor,peace,fortsätter vandra med blicken rakt frammåt,o tänder en feting,tar några djupa bloss,o fyller upp lugnorna,,puff puff puff puff puff puff, o andas ut, jag ångrar ingenting som hänt i mitt liv,det ja gjort sett o hört har hjort mig till den jag är idag,24årig man med anssvar,jobbar 7-4 varje vecko dag,2009 zuttlan brinner som den ska..