RK - Jobbiga Tankar
Shue, första gången jag droppar något i lyrisicm forumet i brist på studio, så jag lägger upp en text jag skrev ikväll. Kommentera, sno rader, gör vad fan ni vill bara ni kommenterar skiten.
en arg värld har gjort mig till den jag är idag jag är snart 18år men fastnar vad jag än tar har brukat hasch allt för länge allt för ofta det är för sent att stoppa, men jag hoppas att jag ska se nån mening att sluta nån gång men det är svårt när man sitter på sin perrong man har missat tåget mot ett bättre liv man har missat allt, så det finns inget att leva upp till är det konstigt, är det sjukt om jag gör som jag gör alla bara kollar på mig och sen är det bara jag som hör det är därför jag gör musik, jag gör det för mig själv ingen annan bryr sig om en, världen ger en aldrig hjälp jag är en hiphop soldat, en gatukrigare många vänner backar ryggen, är ingen glädjespridare är stum på orden, jag tror inte många vet vem jag är många har sätt mig när jag är som alla ni är men när jag är med mig själv eller med mina vänner så vet ni knappt en tiondel, jag vet exakt vad som händer förlorar kontroll dagligen, alla pengar går till droger för att kunna må bra, jag flyr från mina låger brinnande klotet är jag, han som vill va nån bra men han jag försöker leva upp till, finns inte kvar det är bara skelett som lever vidare inuti min själ lättar trycket allt för många gånger så jag bara skriker ihjäl mig själv, mina vänner och min familj som alltid får lyssna, sprider bara skit men ta mig som jag är, det hade jag gjort och glöm inte bort, ångrar all skit som jag gjort
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|