Remnelito - vill inte ha det så Jag vill inte ha det som jag hade dåKämpade som fan för att läka mina egna sårva ju bara 14 år, hur skulle jag orkat med?hade struligt i skolan och mådde allt bara sämreoch hamndade hela tiden efter alla år som gickoch att jag såg inte mina egna problem för jag var så blindoch sen blev jag vart rädd för mina egna kropp och min själVille bara sticka iväg utan att säga farvälmen gjorde om samma misstag utan att veta detSket i vad folk sa till mig och gjorde på mitt egna settmen livet blev inte lätt, jag kunde ju gett livet en chansistället för att leva ett pissliv med bara massa tramsGjorde alltid problemen till något större hela tidenKände mig vriden och visste att jag inte skulle klara av livetsidor i min bok blev allt mer och mer sönder rivnaJust den tiden kände man att helvetet var på ens sidaTiden gick och jag blev bara äldre dag för dagkände hela tiden att jag snart skulle ligga i min gravoch att jag inte skulle klara av saker som händeoch att min kropp o min själ inte skulle orka med längremådde bara sämre, visste inte va jag skulle ta mig tillville bara få någon ordning på mitt fuckade livmen det var krig mellan mig och mina problemför va jag än gjorde så blev det bara feljag ville bara försvinna från jorden och sluta göra om misstagförlåta mig själv för att jag gjorde mitt val2 Nu lämnar jag det livet som jag hade för gottNu sätter jag äntligen blicken framåtnu drar jag i från dig - du kommer aldrig mer nå migoch tackar strykan för efter alla år äntligen såg migmen nu när jag är äldre börjar jag att förståatt det livet jag hade då - man kan inte ha det så - när man e 14 årNu är jag 19 år och har börjat tänka mer på vad jag vill blihar även förstått att problemen kan lösas med tidom man vill något med sitt liv får man inte göra skit sakeroch att man kan få hjälp genom att skriva text raderMusik har alltid funnits vid min sida när jag behöver denDen hjälper mig att hitta hem när jag söker hemnu när jag ändå igång så ska jag tacka min brordet var han som visade mig musiken o gav mig insperationhan fick mig börja skriva om hur jag har haft det i livethan har fått mig att ta det enorma klivet o klarat stridenTack jocke, utan dig vet jag inte hur det hade slutatkanske hade jag varit fast i den lilla rutandet kanske hade lutat .. åt ett annat hållkanske hade problemen fortfarande haft kontrolltack till alla som har stöttat mig genom tidentack till alla som har hjälpt mig få det bra i livetKonstruktiv kritik tack!