Qruu - 79/100
Så långt vi har gått kan man inte nå på egen hand Det vi haft tillsammans förtjänar nog en extra chans i detta fall rättar jag mig långt och mycket För att inte mista hela stycket har vi gjort kompromisser och du vet vad jag tycker och vice versa Har varit tider av kärlek med mycket smärta det som börjar med att någon gråter om kvällen fortsätter långt in på tårfyllda nätter Det låter förskräckligt och det är så i viss mån Men delvis nödvändigt för den värld som vi vill nå ibland känns en till tår som den som gör att bägarn rinner över så att själens inre blöder och lägger ner sig utan kraft men ännu värre vore nog om du stod utan man efter ett slut på allt om "vi" blev "du" och "jag", turvis utan barn Har nånting gått fel även om det skulle sluta bra En tid med fru och barn är ett test som på ett komplicerat sätt gör livet underbart Tänker på min framtid och hoppas du är kvar och vi har mindre problem än nu i dag...
Du brukar säga att du hindrar mig från lyckan Men inte vill det och därför vill att någon flyttar Våra flickor är min lycka och familjen kommer först Och jag älskar dig med hjärtat som nu hoppar i mitt bröst för trots alla gånger som vi drunknat i ett känslohav Har vi simmat upp och sedan vaknat till en bättre dag Vem har svar, finns inget facit här i livet Vill att du stannar, men tar inget för givet Det kommer aldrig vara enkelt, men alltid vara värt det Min kärlek är min sanning, min sanning är min kärlek Alla dessa gånger som vi gått igenom någon kris Gånger som vi pratat, alla gånger som vi låtit bli Har våra liv vävts in i varandra Minnen vi samlat, jag vill att du stannar Allt stöd, all glöd från då till nu i kväll och cancern som du sade att du inte klarat utan mig Tyckte så synd om dig innan operationen Vill att du stannar, att vi håller ihop...
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
|