Konstgjord - Kvinnor är män och män är dagens kvinnor
Jag kan inte fatta hur allting bara tog slut våran kärlek var på låtsas, någonting jag måste tro nu.......
blabbeliblabbeliblaaa, seriöst grabbar, vafan är det som händer vart jag än tittar ser jag killar som gråter utan flickvänner när vi är i ett förhållande är vi så oberörda men när det tar slut för det, är vi levande-döda det är lätt att ta för givet, och lättare att va besviken ibland så gör man rätt, ibland så gör man fel, det är livet vi gråter i låtar, vi gråter i texter, vi gråter i telefonen när vi ringer henne jag har varit där, jag vet att det sket sig även fast du skicka brevet men heterosexuella tjejer vill ha riktiga män, inte flickor så om de ville se någon gråta skulle de ha valt kvinnor ingen tjej vill ha någon som framstår som en kärring och det blir inte bättre av att du kallar henne älskling du tycker hon är äcklig när hon hånglar med nån annan men det är på grund av dig hon inte ligger i dina armar hon kunde ha varit hos dig nu, ni kunde ha sett på film men istället sitter du hemma och listar ut klyschiga rim
förstå mig när jag säger det här, jag tänker inte skylla killar är kåta, och tjejer får som de vill med en nice hylla om en tjej vill göra dig avundsjuk, tro fan på att det blir så du hatar men du älskar och det är ungefär då du drabbas av panikgråt du vet inte vad du ska göra, för hon var hela din världsbild och det tröstar säkert henne när du säger att hon alltid har din kärlek du vet att hon förtjänar någon bättre men du vill inte lämna du kommer alltid finnas där för hon är den enda du kan älska jag veet, jag veet, att det är svårt att ta sig i kragen sluta sitta inne, va med vänner, jag vet det låter galet men sånt här händer alla, det är vad livet går ut på det är bara mitten av en film, inte kan den gå och sluta så vissa är mer känsliga än andra, jag är nog konungen av känslig vissa tjejer är bitches och andra tjejer är prinsessor du vägrar lämna det gamla, men det hon gjort gör henne äcklig 3,4 miljarder tjejer i världen, vill du verkligen ta självmord?
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|