Gozmo - Diss till David Olsson David .. Du vill inte att vi ska ta det till gatanSå du bör nog knipa käften och betala tillbakaDu leker fjortis .. men är en kines med analklådaDu är ju älskad som blev skickad till sverige i bananlådaJag är inte rasist... jag säger bara som det eDu är ful och kaxig, såklart att jag blir sneDu är munblossarn, så sluta flasha dina röda princeJag tänker dissa dig så hårt att det går till överdriftJag vill inte bara vara fittig, detta är fan ärlighetDin brud har bara tuttar för att hon är jävligt fetDetta är inte bara från mig, detta är från alla grabbarDet är väl ingen som gillar dig, så se det från allesammansDu baxar dina cash från din pappa, du är äcklig din flataOm jag hade varit din pappa hade jag fan sänt dig tillbakaI en pelikanhaka, för där passar du bästDin fula horunge, du bör akta din käftSå om vi kommer emot dig, bäst du backar tillbakaVi glider in hos dig guling, och baxar din dataSätter eld på ditt hem, så du får stanna på grönanDu vet vilka vi är, vi levererar allt du bör höra
Du leker fjortis .. men är en kines med analklåda
Jag är inte rasist... Vi glider in hos dig guling