Gozmo - Diss till David Olsson
David .. Du vill inte att vi ska ta det till gatan Så du bör nog knipa käften och betala tillbaka Du leker fjortis .. men är en kines med analklåda Du är ju älskad som blev skickad till sverige i bananlåda Jag är inte rasist... jag säger bara som det e Du är ful och kaxig, såklart att jag blir sne Du är munblossarn, så sluta flasha dina röda prince Jag tänker dissa dig så hårt att det går till överdrift Jag vill inte bara vara fittig, detta är fan ärlighet Din brud har bara tuttar för att hon är jävligt fet Detta är inte bara från mig, detta är från alla grabbar Det är väl ingen som gillar dig, så se det från allesammans Du baxar dina cash från din pappa, du är äcklig din flata Om jag hade varit din pappa hade jag fan sänt dig tillbaka I en pelikanhaka, för där passar du bäst Din fula horunge, du bör akta din käft Så om vi kommer emot dig, bäst du backar tillbaka Vi glider in hos dig guling, och baxar din data Sätter eld på ditt hem, så du får stanna på grönan Du vet vilka vi är, vi levererar allt du bör höra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|