Neobica - Spegelbilden är inte vacker
Det är inte samhällets fel, är inte fast i system Sitter mitt i en oas, fast utan problem Fyller snart tjugo, varken jobb eller plugg Skulle varit förlåtligt om jag var dum För lat för att lyckas, för svag för att kämpa Är för smart för att tycka, för dum för att tänka Sitter fast i samma träsk som min farsa känt Så väl tills han blev 26 och stack iväg till mammas hem Samma skrot och korn, samma blod och annan tro För moderat blir jag aldrig, kommer aldrig trycka ner Mig själv och andra som inte får jobb som sin egen lyckas smed Saknar initiativförmåga och ambition Svag självkänsla och vag framtidstro Du ser ingen ledare, inte heller underordnad Inga kamrater, inte heller undersåtar Visst är det klart, har för många lösa delar Skruvar som muttrar, mina gener är inte till för överlevnad Men jag hoppas ta mig tid att reparera Skaffa arbete, jobba tills jag dör, med mera Tills jag uppnår nirvana För livet för mig att vilja lägga mig i dvala
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|