Niito - Jag har AIDS Folk maste fan sluta driva.. Naer dom saeger att sexutan kondom aer som att hoppa bungyjump utan linaJag hatar det svaret!..Sex med kondom aer som attsitta i en ubaot och saega att man har badat i havetSom att saega att man kan flyga, naer man sitter pa planetVem fuck taenker po kondom naer hon ligger daer nakenJag aer nojd naer hon saeger,"det aer lungt ja tar p-piller"For i min vaerld aer en extra brud pa listen vaert riskenDo har jag nagot att skryta om hela dagen efterSa att alla mina kompisar tror att jag aer bra i saengenJag far high5 efter high5 som om det vore forsta gangenVilket motiverar mig till att bara fortsaetta och gora om detMen hela den haer grejen med o knulla mest och vara beastLedde till en sak som ni oxo borde fattat tills nu...JAG HAR AIDS!
Jag hatar det svaret!..Sex med kondom aer som att sitta i en ubaot och saega att man har badat i havet
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna
Jag hatar det svaret!..Sex med kondom är som attsitta i en ubåt och säga att man har badat i havet
Jag hatar det svaret!..Sex med kondom aer som attsitta i en ubaot och saega att man har badat i havet
Men hela den haer grejen med o knulla mest och vara beastLedde till en sak som ni oxo borde fattat tills nu...JAG HAR AIDS!