Digerdöden - ur en teddybjörns dagbok
Hallojsan :) har skrivit en ny text till mitt mix tape som kommer ut snart hoppas vi;) ge mig kritik:D pzzz
en trasig nalle ligger på gatan han öppnar sina ögon men vill helst inte vakna för en gång i tiden blev han utsländ igenom fönstret han hoppades på att han bara drömmer men han gjorde inte det allting var sant han blev kastad för han hade en trasig vänsterarm varför gilla ingen honom var det för han var trasig? elr för att han var för barnslig? han var bara sig själv och han blev hatad denna lilla nalle har aldrig varit saknad han hoppas på att någon ska hitta honom nån dag som jag sa han vill bli älskad en dag för han har aldrig känt sig älskad förr för det ända han har sätt är en stängd dörr han hoppas på att snart ska det bli hans tur att mår bra och han hoppas att den dan kommer snart
det var tragisk stund en flicka tappa sin nalle ut genom fönstret det var allt hon hade hon gick ner men då var nallen borta från och med den dan slutade hon hoppas denna lilla nalle trodde han blev kastad fast nallen hade bara blivit tappad han är fotfarande saknad denna dag och nallen hoppas på att bli hittad snart
Detta kommer ut direkt ur denna teddybjörnens dagbok där han skrev om allt skit som om det vore sagor men det var inte det allting i boken var sant han ville gärna dö han hoppar och tar sats han hoppar ut på gatan från kanten och hoppas att bilen kör över honom över halsen så att han går så sönder att inte går att laga för han orkar inte mer och han vill inte klaga så han dör hellre än att prata för om han pratar tror han att han bara gör skada så han håller tyst han håller allt inne han håller allt inne tills han får nog och sedan försvinner men vad ser han nu en tjej kommer gåendes på gatan hon plockar upp honom och kramar om honom han var saknad hon var som en ängel från det blå nu tårker tjejen bort sina tårar tar nallen och går
det var tragisk stund en flicka tappa sin nalle ut genom fönstret det var allt hon hade hon gick ner men då var nallen borta från och med den dan slutade hon hoppas denna lilla nalle trodde han blev kastad fast nallen hade bara blivit tappad han är fotfarande saknad denna dag och nallen hoppas på att bli hittad snart
Varje dag är framtidens historia.
|