Dumhetskomplex - dagar som dessa vill man hellre skjutas o hängas.
tillbaka igen, ensam i mörkret, ...med samma gamla känsla i bröstet det är nu, då klockorna stannar och rosorna vissnar då vi har gått om varandra vi lovade ett evigt liv du & jag men du lämnade mig ensam, sjuk & svag
kommer du ihåg när det var oss två när vi var lyckliga och jag har aldrig mått så bra i hela mitt liv, men du dela vårt liv när jag trodde att vi tillsammans var menat nåt fint för dig har jag blivit ett ansikte på bussen ....................... ett aniskte på bussen
är det menat så här, att vi ska leva såhär ? du har delat min själ, och förstört hela min värld och jag menar det här, jag älskar dig och trots allt, skulle ja aldrig låta någonting få hända dig men jag är ingenting längre och du är inte min ängel och nu har vi endast blivit några minnen i själen för varandra, men ändå så saknar jag dig och skulle göra allt för att du skulle prata med mig men det går inte, för att du hatar mig.. .. men det går inte för att du hatar mig..
saken är den att jag har blivit sjuk av dig och att jag mår så mycket bättre utan dig
x2 har sprutat din parfym på min kudde ... för att lugnt kunna dras ner i drömmen har sprutat din parfym på min kudde ... för att lugnt kunna njuta av sömnen
lämna en kommentar om vad n tyckte :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|