Qruu - 77/100
Fortfarande så förbannat trött Skulle behöva få låna någon annans röst
Ingen hör när jag skriker, öronen piper Ögonen svider... men inte röker jag weedet Huh, legalisera javisst, vad fan tänkte du Ändå vara ledsen över att jag och haschtomten inte är vänner nu Stod inte längre ut med att alltid bli besviken Han svek alla sina bröder för att knalla efter weedet och halsa den där spriten Jaaa... det kunde han göra med oss med Det är fritt fram att röka som en skorsten Men när det gärna ska va tyngre grejer, och gärna större doser Framtidsplaner som sträcker sig fram till handtaget.. och öppnar upp en dörr till krogen Det är lugnt att härja runt, men lova då inget Så kan du hålla ditt ord och behöver fåna dig mindre Inte lite tillgjord när jag kräver en förklaring Sätt inte längre din fot på min jord, man jag ger dig en varning Det är nog nu... Jo du... Men det är klart... Weedet, har nog nåt gott att hämta Ja... Jag litar på Kristoffers känsla Det handlar inte om det nu, bara ett enskilt fall Ett evigt fall ner för stupet då du ska gå igenom allt Jag hör att du också skriker men dom som sviker Får falla bäst dom vill och flyga upp med ett bloss av weedet
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
|