Penis pounding plaskvåt p*ssy har försökt utveckla mina rim lite.. vill ha schysst,ärlig & konstruktiv kritik! tack , mer kärlek till folket!PS: texten är inspirerad av vissa händelser från riktiga livet ;) Ds.rullar upp en jävel,kollar på din stringtrosadu är prostituerad,jag tar en springnotamöter upp en brud på gamla goda krogenom min kuk är ett löv så är hennes fitta hela skogenvi drar hem till dig och klockan är inte ens tolvjag vill göra det i sängen,men du vill knulla på ditt golvdu klär av dig naken och visar dina jävla nudistpattardu är så våt så det blir en pöl på dörrmattanåh åh du drar ner mina byxor och min kuk är styvdu frågar om jag har klamydia eller hivjag säger såklart att jag har varken eller o såäven fast jag inte testat mig sedan 2002du börjar suga min stenhårda pinnejag säger högt, "nu har jag halva inne"känner att kuken kommer djupt i din munungefär som en fucking hink i en brunndu suger intensivt tills min snorre är helt rödblådu vill köra in ett finger i min röv,men är man inte bög då?jag vill inte ha nånting i närheten av min stjärtför att göra det tydligt så lägger jag en fjärtdags att knulla din plaskvåta slidain med kuken,och direkt börjar den glida!du stönar så högt att en spegel går sönderdet här är storstadssex,vi är inga jävla bönderhon vill så gärna att jag sprutar hennes mus som hon har ansattack gode gud att denna snygga bruden inte är en transajag sprutar ner henne så mkt som det gårhon blir ännu våtare när hon ser hur högt min kuk stårefteråt så snackar vi medans jag klappar på din bakdu pullar din mutta o säger "vill du veta en sak?"jag svarar ja o du säger "vet du vem som har världens minsta kuk?"vem säger jag och svaret är "HANUT"
tufft o va oskuld these days...