dagen då jag såg dig Något jag skrev för ett tag sen. tänkte se vad ni har att tillägga och ge råd och kommentera (är rätt så ny på detta) märks kanske.Dagen då jag såg dig för första gången i mitt livså vacker och fin skapa tillfällig affasiallting bara stanna till när vinden blåste vid ditt hår ja jag mins de som igår för du är vacker och så lika som idag du är den vackraste personen och de är dig jag vill hanär jag ligger vid din sida lever jag nån annan stansen plats som är helt fantastisk och underbaren plats som jag aldrig vill lämna och hoppas de aldrig kommer att hända hos mig kan du känna dig trygghar du någon last som vilar på din ryggär jag här för att hjälpa släpp ut dina tankar och dela med rädslan så kämpar vi tillsammans för de är så vi ska levafinns inget vi inte kan besegra ref..du är som guld för mig sitter bara här för att jag älskar digom de behövs så kan jag förändra migjag vet att jag kan för du vet att jag älskar digjag vill ta din hand och bara gåååå och bara fortsätta sååååbara gåååå bara gååå jag är kär jag är kär de är så underbart när de är så här