I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

blodiga bars..(jobbskriv) - pewolMADevil

Vår Hiphop - Lyricism

   

2009-07-27 18:52

blodiga bars..(jobbskriv) - pewolMADevil

jag kan inte se dessa meningar väl,
därför jag kickar dom dirtystyle för att knäcka bort brosket och eliminera märg..
japp, du förstår säkert va jag snackar om, inga klara toner man,
mina rader är sönderskjutna med massa patroner fan,
de ligger halvdöende på marken och splattrar,
spottar dem rapshit eller spottar dem illa som när gammal man harklar,
är dom meningsfulla-meningar eller är dom osammanhängande med okopplade förseningar?
Blir dem gående på eller får dem proppsUP som på whoa foshoo,
hjälp mig fan, för jag fattar nada, kan inte läsa egna bars, är dom inget lr Mighty The Saga?
Jag tror jag röker för mycket, för jag är fet som fan om jag ska tro på ryktet,,
själv känner jag mig värdelös, försökte sälja mina texter men de säger värdet e böst,,
"du får en falafel för dem två" Javafan om livet ändå var såå, haa, men inget å göra åt
sluta skrika, sluta lipa billig sill sluta gira, sluta titta axeln o gör som mina texter Japp supa bira!
Ligg du också sönderskjuten och skaka, efter dessa bars du är mäktigt fastgjuten för de var så bra VAA!!! :D

im mr.pops and i FUCKs so many girls Im overPOPulating the world...tihihh., remziethezhitrad!

peace



Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.