L.t.t.L - Baby!
Intro/Ref.
Baby, jag letar, baby kom tillbax // Baby, jag skriker, men jag får inga svar// Baby, jag vill, baby jag kan // Baby, är min, baby är mitt allt //
Vers 1.
Jag tänder ett ljus, å ska berätta en saga // Om en speciell person som jag innerligt saknar // Som finns där någonstan, kanske stenkastet bort // Jag vandrar för min baby, genom vått och torrt //
Upp på högsta toppen, till den djupaste dalen // Genom alla våra skogar till dom nordiska haven // Jag ska finna vad jag söker, jag vägrar sluta leta // Ge aldrig upp hoppet, baby, börja inte tveka //
Jag har letat länge, genom hela vår värld // Brutit ena armen och skrapat upp mina knän // Gråtit hela tiden, bara varit ensam // Skrikit mig hes, men baby, jag kämpar //
Inte ätit på en vecka, men jag lever på minnen // Men minnen rinner ut när tårar rinner ner för kinden // Såren kan läka, men hjärtat är förstört // Om jag inte finner dig, jag önskar du hör //
Ref.
Baby, jag letar, baby kom tillbax // Baby, jag skriker, men jag får inga svar// Baby, jag vill, baby jag kan // Baby, är min, baby är mitt allt //
Så va' tycks ?? Bless... // L.t.t.L
Droppar fett tungt, som en brinnande komet // Lägger det flummigt som en stenhög poet //
|