Ch1mera - Drar mitt vapen(check it out folks!)
Blev att det blev en ganska känsligt skriven text, fast det egentligen inte var menat så. Ni lär fatta när ni läst.
Jag skapar rader, drar mitt vapen lägger an och trycker av den & de som står i vägen, står på vägen de som står brevid dig, åker med dig du går där helt själv, påvägenhem gå emot mig & du möter en återvändsgränd bäst du vänder tillbaka eller så kommer du aldrig komma hem igen rullar ner dig för en trappa, så du bryter alla ben i kroppen, jag rappar till takten varje gång din kropp kraschlandar mot marken spikar upp dig på väggen, inte som souvenir utan som grov tortyr, över en brinnande dunkbensin kalla mig psykopat, jag är pyroman och brukar skratta när jag tänder på, fattar du? hajar du som havsfiske , ingenting nappar nu jag ger inte fina grejer, till fula tjejer och absolut inte sanningen, när ljuga räcker visst är bruden inte läcker, år tvåtusenfemti börjar jag med återupphämtning av skåputförsälning du petar i maten, jag ska visa hur du ska äta dunkar din skalle i tallriken så du bryter näsan stänger ute dig om vintern, för att frysa ut dig och du duger inte, så det är bara att byta ut dig finns många som kan ta din plats, vill ha din plats vi delade ingen champagne, begravdes av napalm & DET FINNS FORTFARANDE FLER SOM VILL TA DIN PLATS ÄN ATT ENS GE DIG DEN CHANS DU ALDRIG FÖRTJÄNAT! Jävla tjänare, jag fick dig till allting... men en brud så dum som du, har fan inget, snälla nån.. säg mig vad fan ska du göra av livet? Och är inte detta bra beskrivet, på hur förbannad man kan vara på den skiten du snackar, så kan du fan dra något gammalt över dig som när jag knullade det liket som en gång låg vid sidan av mig.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
|