AK47 skott mot dig,mitt slutgiltiga svar [Tical Diss]
ok,Ticals senaste diss mot mig var ingen höjdare,och jag borde egentligen inte ödsla tid på en sån newbie..men här är mitt slutgiltiga svar, jag mördar honom på micken här... säg va ni tycker ,peace Hands in the air,say FUCK TICAL! FUCK TICAL! jag kryper längs stadens gator käkar upp mc's som en harley davidson käkande alligator NU KÖR VI MANNEN! Tical mannen du är hjärndöd.. du ville spela gangsta men du är damn störd jag svarade din disslåt och fick publikens stöd dagen efter såg jag aftonbladet, rubriken löd: "Tical mördad i världens bästa låt" fatta mannen,du gör mig inte kåt du skickade mail till mig,bad mig om mitt nummer va fan gaybitch,är du en dummer? jag vill inte ha dig,jag är inte lagd åt det hållet jag knullar bara brudar,jag är skåll het ärligt talat,hört talas om Brooklyn i Usa? den hårdaste staden och jag är därifrån,JA! där så får inte bitches som du gå runt och snacka jag packar en ak47 så fatta mothafucka...BACKA! slakta,snacka,jävla dubbelmacka crackad,fuckad,jag dubbelrimmar som en smackad sladdertacka! mina disslåtar till dig fick folk att inse att Tical är en fjant,och jag är sinnes en typisk fredagskväll för dig ser ut så här mayn.. att smörja in din ringmuskel med aloe vera kräm ringa en manlig vän,be han slicka rent ditt anus och sen läser ni för varandra era film manus! medans jag har trekant med 5-6 st goa brudar som alla gillar min kuk dom vill ha förhudar så..detta är mitt slutgiltiga svar även fast jag redan vunnit.. Tical är död nu,i helvetet han har brunnit skäm inte ut dig mer mannen,folk skrattar tillräckligt dina dissar va så kassa,så nu mår jag dåligt
texter i lyricism
jag mördar honom på micken här - Hmm, detta e inte audio, de e lyric, ingen mick inblandat, vad kallar man de nu igen?
Juste,
fail!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Okeej du ska få de Ja tycker fortfarande att Tical tar dig, men de här va väl din bästa av dissarna, men för mycke nödrim t.ex"Tical mördad i världens bästa låt" fatta mannen,du gör mig inte kåt ochärligt talat,hört talas om Brooklyn i Usa? den hårdaste staden och jag är därifrån,JA! Men men, träna o bli bättre,
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
MANNEEEEEN TJENA MANNEN! lägg dig, fittskalle du suger, tical knullar dig på 8 jävla bars
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Krane, du ville ha ärliga åsikter, eller hur? Du är seriöst inte ett skit bra, du är till och med sämre än mig..(och jag är förövrigt känd för att va kass på lyric) Självdistans, YES MAN!
Ok..
slakta,snacka,jävla dubbelmacka crackad,fuckad,jag dubbelrimmar som en smackad sladdertacka! - vad är vitsen med det där? Du har dragit ihop 35 st nödrim som inte alls har något som helst att göra med själva texten?
jag svarade din disslåt och fick publikens stöd - fick du något som helst stöd? Om jag inte minns fel, så var kritiken mest mordhot för du jävlats med alfabetet och lagt 12 rader om nonsens?
För det första, försök få ihop ett sammanhang. RIM är inget viktigt, det är innehållet och känslan som är. Självklart ska inte rimmen vara på "hej och dig".
Och ja, Tical vinner nog detta med Yao Ming längder. Och ska du dissa Tical, skriv ett kärleksbrev! (det gjorde jag) Så nu smörjer vi in varandra med Aloe Vera kräm varje kväll!
Räcker det inte snart? Ni båda är värdelösa och verkar ha mindre innanför pannbenet än revbensspjäll i en stekpanna.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
jag har frågat efter ditt nummer? hahahahaha. Publikens stöd? Ingen stödjer dig, förutom dina stjärt kompisar & dina föräldrar ( för dom är tvungna ) Ch1mera: palla inte lägga ner seriös tid på fjanten, skrev bara för att han dissa mig för att jag kommenterade hans kassa text.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag knäcker dig med 6 bars som jag skriver på 30 sek, att bryta dig på mitten mannen, det blir alldeles för lätt, 6 bars om ingenting, jag vet att jag bara nödrimmar, men när jag kommer efter är det försent för dig att springa, Jag har slösat 30 sek av mitt liv på en analfabet, det här var första och sista gången, men jag lovar, aldrig mer.. Hahah, jag kludda ihop nåt på 30 sek, bara nödrim och inte bra alls, ändå tar jag din?
Vill du ha konstruktiv kritik? Sure..
Dissar är inte din grej, dina nödrim våldtar en döv snubbe verbalt, har aldrig läst nåt annat med dig men har läst dina.. "dissar"(?) och dom är fan inget att hänga i granen...
Btw, svara på det jag skrev hur mkt du vill ;d Jag knäckte din 28 bars långa med 6 råkassa rader? Det säger väl ändå sig självt?
Träna innan du lägger upp nästa text.. Du slösar bara på min tid, just nu hade jag kunnat läsa en vettig text...
Aja, jag finns via mail om du vill käfta ;d
/ W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
förfan :S Vad är det för jävla rimm du använder, fan värre än nördrimm, som woozy säger ska inte dissa din grej, men det här var inge bra, du får ju villken hela publiken med dig? haha
Jag kommenterar.
värkligen*
Jag kommenterar.
undrar vilka som ingår i hans "publik"? Mamma & pappa?
är trött på att se nya dissar mellan er hela tiden
detta var för många kassa rim..
när man läser det här
Tical mannen du är hjärndöd.. du ville spela gangsta men du är damn störd jag svarade din disslåt och fick publikens stöd dagen efter såg jag aftonbladet, rubriken löd: Då tror man att du kan rimma, sen när man fortsätter ..
Vet man inte om man ska skratta eller gråta ..
Och, som det flesta sagt ..
Tical tar dig ..
krane - konstruktiv kritik till dig är helt enkelt att du är värdelös.
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
krane - konstruktiv kritik till dig är helt enkelt att du är värdelös. Hahah, word ;)
hur har man en trekant med 5-6 brudar? undrar bara Satt själv och tänkte på det, dock orkade jag inte slösa tid på att fråga ;p Killen är säkert p12 med önskedrömmar om att förlora oskulden...
kommer sluta med att han förlorar den till en 40-taggare på sin morsas 40-årsfest -.-
Aja, slut på ord i den här tråden för min del ;p
/ W
Kul iaf att nån har tagit 'inspiration' från Entertainments och Tusses audiobattle
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Lika seriös som du var när du hette Shane för några år sen här . Haha i love u för jag trodde också du var seriös när du hette shane men fattade sen de va ironi. Du är riktigt riktigt rolig asså dina texter får min kväll att bli bättre, Men du har ingen chans mot tical tyvärr. Och jag vet du inte försöker heller igentligen utan vill bara vara rolig.
Geni