Tical diss (mörkret faller över dig) Tical,du dissar mig i alla mina trådardu ger mig massa svar,men mannen vem frågar?avundsjuk på mitt sexliv,för du får aldrig pökajag får en rakad bitch med stora lökardu är oskuld och du är 20 årsenaste gången du knulla va med en ful brud som hade äckliga lårbara 7 tår och massa fitthårdu tänder på sånt,fan va din pitt stårdu är bara en wannabe gangsta utan respektkänn dig knäckt för här kommer en fet SMÄCKkyss min häck,jag dödar dig på mickendu är äcklig som hamburgare med picklesdu tror du är poppis men känn dig inte tryggför alla dina homies skrattar bakom din ryggsug mig,som envisa myggäven om brudar drack 2 flaskor sprit så skulle du inte bli snyggdu gjorde ett misstag när du gav mig en dissdin röv luktar skit och din kuk luktar kisskänner du att du gjort en fet miss?back off bitch,fucking snitch!
du är oskuld och du är 20 årsenaste gången du knulla va med en ful brud som hade äckliga lår
jag menar det som står? att hon hade äckliga lår.. vad är det du inte fattar :S
du är bara en wannabe gangsta utan respektkänn dig knäckt för här kommer en fet SMÄCK
jävla wannabe stjärt skurk.