Du ber mig kn*lla dig (så våt) en text för alla kåta bitches därute..kommentera!Våt,trång,kåt,långbåt,bong,förlåt kalsongför min kuk växer,den får knappt platssåg nyss en brud med ett fett nice asssära på benen bitch,låt mig glidaaaa inkuken pulserar in i slidaaaan dinfår dig att komma inom två minutersen får du öppna käften och ta emot sprutetär det så skönt att du måste gråta?du är kåt va,som gud så kan jag förlåtadu är så kåt ,du vill bara ha min stenhårda pittjag kan ta dig analt men du får torka bort ditt shitdricker en bärs,jag är groggy o "wild"69:an,bakifrån,from behind doggystyledu skriker efter mer för du kan inte få nogmin kuk är som snö och din mus är en plogdu ber mig knulla dig tills din mus är röd du ber mig knulla dig tills du är döddu vet att jag ger dig passion och glödjag knullar som en man ,jag är ingen jävla nördjag känner hur sperman vill ut ur min kukdu vill svälja den det vet jag för du är ju sjuksug den nu,sug den mjukhär kommer ett sprut bitch,det är bomb som en "nuke"du slickar dig varsamt om läpparnamedans jag klappar två bitches på stjärtarnage mig en brud så ska jag sätta nanu slaknar kuken och jag råkar fjärta va...
Våt,trång,kåt,långbåt,bong,förlåt kalsong
om du hade läst texten noggrannt så hade du fattat att jag inte är oskuld? om jag e oskuld hur skulle jag då veta vad sexställningarna heter osv? Gör om,gör rätt