vi e varandras motsatser som eld o vatten - ONEMANPLAN
bara skrev i 20min så allt e kanske inte jättesammanhängade och aningen motsägelsefullt, men here it is, kommentera gärna så jag lär mig nått nångång haha :) peace
vi e varandras motsatser som eld o vatten som mänskliga trosatser med ständig konflikt i debatten du e kaninen i min magiska hatt men när jag droppar ner katten så bedövas man av skratten o när mörkret faller slår ja dig svart som natten som fritt fall när jag lindar snaran runt din hals sparkar bort din pall o dansar segerdansvals vem va ball, vem va kall vem kamma hem jackpot vem fick likt Michael jackson sova för gott du e som polisen i himelen endast ett minne blott som för var timme som gått tynar bort mer o mer för fler o fler ser vad ni gör hur ni beter er får fucking spel på er men ni har lagen på er sida för att den gynnar er medans den missgynnar fler o fler så står ni o skrattar åt saken säger saker ska hända me hela handen i baken för om tiden går sakta så rullar pengarna in till er me makt va så akta population slakta står vid gryningens horisont för ja känner i bröstet att nått e på gång amor har tränat siktet o träffar var gång o bara lucifer o idioter skiter i hjärtats sång och bara dom leder oss alla till vår egen undergång så ta ställning, livet kommer inte igen på beställning så älska utlänningar, älska män i klänningar älska allt som existerar för de utan kärlek som de fallerar låt ingen röra er, låt inte 666 förgöra er sjung till livet, så kommer livet självt att höra er!
PEAAAAYZZ!
Why die in vain, when you can live n' try to change?
|