Jungsub - Vänder Inte Du var min älskling, världens bästa flickvänAtt jag gjorde bort mig, klart jag har insettFör saker är gjorda blir aldrig som förr, menDu ska veta att du faktiskt alltid är i drömmenDrömmen om dig, drömmen om migTillsammans så glada, ingen sömn utan dig..Och det tog slut det kändes rättJag fick två stora chanser, men vad hände sen?Känner mig vilsen när jag springer i vindenSitter och tänker.. tårar rinner för kindenBlir sista låten nu, måste vandra påOch försöka hitta glädje för alla gamla sår..Och jag ska inte ljuga, du är speciell för migOch när jag var med dig.. jag kände mig speciell!Ska jag tala sanning har jag gråten i halsenOch ännu en sanning.. jag gråter på natten..Jag vet vad jag sagt, men du har också sagt sakerVet också att jag svek dig, tog inte ansvaretVet inte varför men jag saknar dig babeMinns när du kramade mig, vill vara med dig!Vill inte smsa, jag vill PRATA med dig..Hur mycket jag än vill kan jag inte klara mig självFör, du är den som fick mig att må braVarje dag, varför jag? du skapa' mina andetag..Ärligt talat, jag var i himlen med digHar hänt mig 2 gånger, händer inte igen..Blir varm i kroppen när jag tänker på digVisst jag har den känslan; jag älskar ju digOch det är ju känslan som jag vill kännaFör i två jävla chanser har jag inte orkat kämpaMen känner också, det har ju inte funkat allsOch just nu, vill jag komma undan allt..You had a crush on me, så fan jag föll för digTagit flera månader, för att glömma digTänker på dig, du är alltid i tankenFångar du mig om jag faller mot marken?Måste vara stark, men jag är osäkerDu lyser upp allt i mitt egna oväderSå varför jag? du är värd nån bättreOch jag själv inte ens värd den sämste..Yes.. för det är så jag känner för digSkriker i smärta, hoppas att du hör migTankar snurrar runt, tjippar efter luftLetar mig fram, i dimman känns det mörkt!Din hand i min, min hand i dinGöra dig besviken, inget jag vill..Det var du och jag, jag kände mig så stoltMen jag vandrar på, jag vänder inte om..kommentera, skulle uppskattas..
Vet inte varför men jag saknar dig babeMinns när du kramade mig, vill vara med dig!Vill inte smsa, jag vill PRATA med dig..