Digerdöden & Tolvan - Livsglöd
Jag och tolvan gjorde en liten låt nu här på kvällen säg vad ni tycker pzz!
Tolvan:
jag finner mig vilsen på öppet hav med seglet hissat i väntan på bättre dar ensam är stark men jag känner mig svag lämnat en famn för bara vänner är knas jag sträckte ut handen men ingen tog den tvingades kämpa för att ingen förstod mig jag drivs mot ställen där tankar flödar fritt kan höra vad som sägs men ingen kan höra mig det dödar mig sakta men säkert så sluta störa mig fatta din jävel jag är slut det finns inget kvar står och skrapar koppen bara minnet kvar för ingen förstår hur jag har det här är min livsglöd bara ta den finns inget JAG kvar ni har förstört mig kommer ingenstans tro mig har försökt igen
Digerdöden:
Jag står ensam kvar på samma punkt i livet vill gå vidare men vågar inte ta klivet om jag skulle våga ta det klivet vad skulle hända då? jag kommer nog ta små kliv men se upp vart jag går om jag trampar snätt kanske mitt liv förstörs o det finns inget att göra så jag vill få min röst hörd så skulle jag kunna berätta för världen vad jag känner skulle jag skrika så högt jag kan för att få ut mina känsler för jag har många gånger sagt det gör bara ont men ändå tänkt, snälla bara det går fort jag hoppas att min ängel kan komma hit fort så hon kan ge mig nykeln till himelens port för livsglädjen finns fan inte kvar jag orkar inte mer vill inte stanna en till dag jag hoppas på att Historien kan få ett lyckligt slut men den får nog inte det nu när jag tar steget och dör ut
Varje dag är framtidens historia.
|