Jungsub - 24Skrytbars 1,2,3 klampar in med kniv i handenoch jag gör det smutsigt, precis som skit i arsletslänger punches på käftar när spottar min rappdu ställer dig vid micken för att droppa nåt kasst!motherfucker horbarn, rimmar fett om ingenting, menprecis som din morsa får du mittenfingretlille killen, varför ska du battla subbanklart du spottar skit när du får torka ass med tungan!jävla ungar - kanske söker ni beefni kan inte beefa mig för jag dödar mc's!grabben, du blir kastad till markenvi hjälper dig upp om du kan rappa till takteninte fan gick det bra, så vi kastar ner digdin största dröm är att du rappar med migkommer aldrig hända, för du är ingentingoch om du vill slåss, slår jag tills du ligger still..jag skiter i reffen som nu beatet är uppbyggtsom en brud i dubbelmackor, så faller du för grupptryck!24 tunga rader och dom flyter fintjag skiter dig i käften tills det flyter skit!för det är så vi gör i ghettotdu röker milligram, och fan jag röker hektonpubliken börjar gråta när jag lämnar mickenvafan ska man säga? säger jävla fitter'!lite slarvigt skrivet, rappar annorlunda på nåt enstaka ställekommentera vad ni tkr, pz
klart du spottar skit när du får torka ass med tungan!
motherfucker horbarn, rimmar fett om ingenting, menprecis som din morsa får du mittenfingret
som en brud i dubbelmackor, så faller du för grupptryck!