Sellish - Draken Utan Eld
Jag har velat att skriva nåt filosofisk ett tag, och detta va de närmsta jag kunde komma. Denna kommer nog bli en audio på ett väldigt played beat! Så i väntan på ny studio vill jag gärna ha tips vad jag kan förbättra.
Reff x2 Jag hade ett mål, målet försvann Men fortsätter på stigen och letar långt fram Jag tittar långt ut, ser inget slut Men ja fortsätter gå, iaf i en minut
Vers 1 Jag är som en kruka spricker ganska lätt Men ja undrar om min blomma verkligen har hamnat rätt För ja e inte bra på att skydda som en drake utan eld Under krig står jag o gömmer mig,har de slutat än Men om ja ser någon som ja verkligen älskar Så springer jag ut och lämnar ingen ensam För ja skulle kunna dö när ja backar mitt lag Tills kriget e slut då ja ramlar den dan Ja kämpar tills jag dör vad har jag att förlora Jag kan stå i närstrid och trycka av basookan Och se mig själv sprängas i bitar Och sedan se mitt kött lämnas hos grisar Är jag inte värd att bli nåt mer än grismat Jag kämpar som en patriot med min tid kvar Ja springer o springer tills tiden e slut Alla tittar på mig vilket jag skiter i nu
Ref x2 Jag hade ett mål, målet försvann Men fortsätter på stigen och letar långt fram Jag tittar långt ut, ser inget slut Men ja fortsätter gå, iaf i en minut
Vers 2 Jag är en galning och har tappat förståndet Och mår bara dåligt om ja rappar i koppel För de är framför micken jag kan känna lungn o ro Då ja inte vill dö o bara hoppa underjord Och jag är annorlunda som Mowgli i Djungelbok Medans baloo ja han e rund o go Ja han lär oss skogens hårda skola Så vi inte blir uppätna av Shere Khan Så vi ska kunna gå i skogen utan att va rädd Det är bara att börja skrika så kutar han ju sen Så går du ju där, kung över allt Tills du fattar att du bara rullar i sand Så hör du en röst som säger "Ta du min hand Kom upp till mig o ha kul ibland" Du tittar upp o tänker ta steget Men du vänder dig o tänker på regeln
In på reffen "Att du hade ett mål, målet försvann Men fortsätt på stigen o leta långt fram Även om du tittar ut, o ser inget slut Så fortsätt gå, iaf i en minut"
Ref x1 (Tystas ner) Jag hade ett mål, målet försvann Men fortsätter på stigen och letar långt fram Jag tittar långt ut, ser inget slut Men ja fortsätter gå, iaf i en minut
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|