Jungsub - Förlåt.txt Skrev ihop nånting, kommer recca så fort jag kan.. ge kritik!Förlåt för allt jag lovade - som jag inte klaradeJag fick flera chanser - sumpa dom - JAG SAKNAR DIGDet står stilla i mig - jag har kniven i hjärtatVill inte sabba mer för dig - så jag skriver min smärtaKärleken är vacker om man delar den med nånJag dela' den med dig och jag letar efter hoppAtt få dig tillbaka det är allt som jag villKämpar för nåt fint - och jag kan om jag vill!Vill ha dig - är galet kärSäger vad det är när jag drar iväg!Jag är ingen prins, men du är en prinsessaJag lovar jag gör allt för att få vara din bästa!Att nåt vackert blev så fel - vad hände med oss?Men jag lämnar dig om det känns bättre förstås!Vill inte såra dig - men jag vill va' din manNär vi kysste varan' var det ett sagoland!Jag sumpade vår kärlek - fast jag fick en andra chansInte bara det jag sabbat - jag har sabbat allt!Att hålla dig nära - kyssa dig längeLigger som ett barn - och snyftar i sängenSka jag vara ärlig är du vackrast på jordenMen så fort jag ser dig - så tappar jag orden!Även om du glömt mig - du blir aldrig glömdDu gav mig ju allt - vart aldrig nöjd!Borde nöjt mig med dig - att du ville ha migJag ställer flera frågor men då springer svaren!Varför är jag ensam - vill ha dig vid sidanDagen det tog slut - hela dagen var slitsam!Satt och glodde i väggen - med gråten i halsenDrömmer ju om dig när jag sover på nattenÄven på dagen - så tänker jag på digVill att du ska fatta - älskar dig ju mest!KOMMENTERA!!
Ska jag vara ärlig är du vackrast på jordenMen så fort jag ser dig - så tappar jag orden!
Borde nöjt mig med dig - att du ville ha migJag ställer flera frågor men då springer svaren