( snart klar) dididada-never2fail , Marcus
ett moraliskt förfall utan dess like/ vi ställer oss upp , men ligger snart i diket/ jag har kämpat mig upp hit , men är bara besviken/ slickar mina sår men blir bara mer skiten/ är sliten/ aldrig behövt passa mig för grisen/ men nu sover vi på lingomriset/ bara gud kan dömma mig/ så vad säger du , finns han?/ tystnaden mellan oss kompisar är pinsam/ hör av oss till varandra någon gång i månan/ men mamma svarar och så sov han/ önskar mig inte död , men jag kan lova/ att om ljuset skulle komma så kanske jag skulle gå mot natt/ vi är som djur , lyssna och ta till dig detta/ vi har en alfahane , bytesdjur 0ch en sovplats/ dom som bestämmer allt , sover över sina undersåtar/ så vad säger du?/ ska vi segla mot mot land?/ ja vad säger du?/ ska vi ta oss ifrån denna öde strandkant...?/
reff bara brickor i spelet , vi vinner när vi kolar/ skulle aldrig skada nån men bara man tänker tanken så kommer nån o golar/ jag älskar mig , mer än någon annan/ hoppas inte att vår stil gör dig förbannad/
förbarma dig/ låt oss vara som vi är/ slåss som alla svarta/ och vara snåla som en jude/ vara instängda i oss själva som alla vita/ fördommarna är förödande men de vet du va?/ dom skickar ut oss att dö i skogen som hans och greta/ vi kastade ut småsten , men vi glömmer att leta/ du äter som en jävla gris men orden gör dig mager/ man kan säga mycket om dig , men du är faan då inte fager/ skiten ligger i lager ,vem är mest värd här? , jo både du och jag är/
reff bara brickor i spelet , vi vinner när vi kolar/ skulle aldrig skada nån men bara man tänker tanken så kommer nån o golar/ jag älskar mig , mer än någon annan/ hoppas inte att vår stil gör dig förbannad/
``vi skiter i om vi är moraliska as , vi går mot dekadansen(då de passar oss) , twistad humor , och vi älskar oss själva , våran eminenta stil är svår att sluta älta´´
|