Jungsub - Kämpar på ny text, ett tag sen jag skrev, hoppas ni diggar.Vers 1Vafan ska jag göra? allting faller nerHar öppnat mina ögon - men när kan jag se?Aldrig eller nu - det måste vara aldrigDet är min känsla just nu och jag kommer tala sanningAtt alltid komma sist , hur tror du det är?För så fort jag kommer fram flyger solen iväg!Det är förjävligt kan jag säga - jag är där nuHar en till fråga - när tar det här slut?!Att ständigt må som jag - jag plågar mig självDags att söka svar nu när frågan är ställdTa mig till lycka, ta mig till skrattSolen skiner stark - men hela dagen är svart!Jag fastnar med blicken som om jag väntar på nåtMen mitt livsmotto det är "kämpa och slåss!"Mottot faller samman - vet inte vad jag gör..Men jag måste kämpa, tills dagen då jag dör!RefKämpa - Är ju viktigast i livetKämpa - Det blir bättre med tidenKämpa - Du kommer klara alltKämpa - Du måste vara stark!Kämpa - Är ju viktigast i livetKämpa - Det blir bättre med tidenKämpa - Du kommer klara alltKämpa - Du måste vara stark!Vers 2Mitt liv det vandrar på men jag döljer mitt hatGjorde mycket skit som ung och jag sörjer idagEller jag är ung än - bara fjorton årBerätta nu för mig hur du tror jag mårHar ju grova sår - i hjärtat och själenJag sliter på men, jag kämpar förgäves!Det är på natten där i sängen, som jag börjar tänka efterOch börjar pensla texter för att nåt ska kännas bättreAtt allt jag gjort i skolan, härjat och slagitsOch när jag tänker efter - känslan är tragiskDet finns ingenting som händer som jag chockas avJag tänker på skolan - ska jag hoppa av?Vill inte svika mina vänner, min familj och dom jag älskarDom finns alltid där - det är precis som jag väntatJag tjippar efter luft och lider nu av andnödJag vill att ni ska minnas, killen Kalle Malmström!KOMMENTERA
Vill höra den inspelad! Ganska bra, men jag tycker att det känns som att jag sett texten förut, samma samma, liksom. Fast det är acceptabelt skrivet och kan bli riktigt bra om du spelar in.
Vill höra den inspelad! Ganska bra, men jag tycker att det känns som att jag sett texten förut, samma samma, liksom. Fast det är acceptabelt skrivet och kan bli riktigt bra om du spelar in. WordVäldigt mycket "känna igen" från dina tidigare texter vad gäller känsla, och det börjar som sagt bli lite väl mycket nu- tycker att du borde börja variera genom att t.ex. berätta mer ingående och köra storytelling kring vad som tynger dig, och inget "en pojke gillar en flicka"- berätta hellre ur Jag-form, berätta din historia.