hmmm... inte en enda rad som jag fastnade för, tbh.. håller med djur; samtliga gör sig bättre på svenska (och bör skriva på svenska)... tror att alla hade för många meningslösa "rimmet-är-coolt"-rader..: Let's break it down; you're wack and a faggot I slay opponents when I'm rapping in battles - säger så gott som ingenting... kunde funkat om inte båda rimmen var fillernivå..i'll castrate you and your beatmaker with a cheesegrater hur kastrerar man någon med ett fuckin rivjärn?Not liquid-ish booze, I'll punch you bro what you really should do is have your lunch to go, raden innan va helt okej PL, men hade inte behövts förklaras i raden efter, med ett "bro"-nödrim på de hela.. I'm the king around, I rule this game If anyone act up, I'll murder that bitch You're just a rookie with a stupid name se första exemplets kommentar... Exempel från alla, så ingen blir utpekad... - kalla det fillers, kalla det nödrim, kalla det irrelevant shit... not so good, hursomhelst.. sen, såg jag väldigt få rader som var fyndiga (som sagt, fastnade inte för nånting typ), lite rookienivå rakt igenom, men tyckte anenken gjorde det lite bättre, mtp första delen av texten, där han(/du) fick med lite ordlekar iaf... nja, helt okej, men hade förväntat mig mer av vissa. lite mkt dicktalk, som djur oxå sa.. få rader som lät intelligenta... men keep it up...
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...