ch1mera - ringer 112 för skojskull
Blev inte mer än nöjd på denna, då den blev rätt osammanhängande. Hoppas ni diggar!
åklagare som påstår saker utan etik och moral medans domaren slår klubban i bordet, och.. ger oskyldiga fängelse, utan bevismaterial felaktiga domar, ger upphov till gatuvåld ett skyhögt skadestånd för olaga vapenbrott och polisen kränker mänskliga rättigheter men får en klapp på axeln för tjänstefelet man är faktist "fri" tills man får sin dom sen blir det att anpassa sig bakom lås & bom oskyldiga blir dömda för brott dom ej begått oavsett inne eller ute, så är du i fängelse och när var senaste gången polisen hjälpte dig? när min polare blev misshandlad utav sin storebror så fick jag legitimera mig för att gå in i huset senast jag kollade släktträdet, hade jag ingen storebror katt och råtta leken, där katten borde sitta i buren brukade ringa 112 på skoj, för att se en polisutryckning nu går dem övergränsen då de sysslar med mobilavlyssning en massa lagar om nerladdning av musik, filmer, spel och diverse dataprogram, tjafs hit och dit, i sidled öst till väst, syd till norr.. sverige är fan bak och fram
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
|