Sellish - Lite rimrunkeri (Del 1)
Jag ska dra bort din jävla tumnagel Och sedan ladda den med mitt pumphagel Och så ska jag sätta dig på sommarbänken som Ken Ring Tills det blir vinterbänken och det tar en annan vändning Ingen vet vem du e, din mamma ser dig som en främling Och ingen skulle komma ihåg dig inte ens om du va med i en tv-sändning Medans alla vet vem jag är men jag är riktigt cool Kom o bada och jag dränker dig i en swimming pool För i min hiphop värld är jag störst o bäst Och tycker du att dina låtar e bra? Ta gärna ett hörseltest Mina e grymma, kom på audition och testa skillsen För har söker vi känsla o flow, mer en bara bästa rimmen För ja låter fresh för jag tog en minttablett Och självklart att ja vinner om vi har rimstaffet Ditt jävla missfostrer som har tånaglar lika stora som blåvalar Dem får inte plats i en pool där två badar och om du hoppar e de omöljigt att du missar måltavlan
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|