Gozmo - Kärlek ( Jag blickar tillbaks )
Sitter här och tänker på något minnesvärt Vi två, även om vi inte riktigt hade pratat så .. blev jag riktigt kär ..
Minns du när, vi gick runt å bara pratade Du och jag tillsammans, inget kunde övertala mig
Att göra slut, trodde jag nog Jag gjorde fel och gjorde det som jag inte borde ha gjort
Men den tiden är över, bara något att minnas Även om tanken får mina tårar att rinna
Klockan den tickar varför sitter jag här När jag endå vill springa iväg
Men ska inte klaga, jag lever endå ganska hyffsat Men är trött på allt knas, skitsnack och arga blickar
Trots att allt knas och hat, gör mig starkare För jag lär mig mer om livet av mina misstag Jag föddes som och kommer dö som en söderfighare Men jag saknar förmågan av att göra rätt val ..
och en sak som jag måste förbättra jag kan inte göra saker, o sedan så bara ångra mig kanske är dig som jag måste förtränga men vill endå ha min lilla koll på dig
jag snackar ju skit, men hur lack jag än blir så vill jag inte att något ska hända dig du hade plats i mitt liv, nu är vi som arga små bin så bryr jag mig även om du inte älskar mig
För du tog mig upp från botten, men jag putta ner mig själv Och seda klagar på mitt liv och tror nåt dumt om meningen
för när du var brevid mig så levde jag bättre för du var underbar och hetast i världen
men du börja tveka på känsler, det är nåt jag förstår för jag säger massa saker, men håller ingenting tror att allt ska hjälpa om jag droppar en tår men allting försvann som en virvelvind och jag vill säga förlåt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|