Sellish - Ska dygna inatt (Natt-Session)
Nu e de så att ja ska dygna, orkar helt enkelt inte sova. Ska upp o jobba imorn men det är en annan historia! Så ja har tråkigt och skrev denna text, bara lite på sköj!! =)
Sitter helt ensam, klockan är 05:07 Har iallafall musik på datan som tur Har inget att göra förutom att gäspa för fullt Kan nog vinna en gäsp tävling, nästa kör guld Har druckit några energidrycker under dagens lopp Men de hjälpte inte, är lika trött och tar de soft Att dygna e planerat, imorn ska ja jobba De skulle va sommar då skulle ja softa Men vad ser ja ut för fönstret, pissväder Och så ser jag en gay med skinnkläder och ja skriker DIN JÄVEL! Han hade tagit min fotboll som ja tappat bort Nu tar jag min gun som jag laddat om Han blir rädd och springer ändå till fotbolls plan Här va de tomt, annars brukar man säga "tok va barn" Ja fick min fotboll tillbaks men nöjd va inte ja Ja e fortfarande trött och kör ett nödrim, höjd tar ja tillbaks
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|