Sellish - Ja blev rånad idag
Nu är de så att jag blev rånad idag, och skrev en liten text om de! Ja vet att rimmen och sånt inte är på topp, har inte koncentrerat mig på de, ville bara skriva ut!
Jag blev rånad idag, är de så de ska va? Ni tog mina pengar, kändes de bra Nu blev ja sur ska ja ta eran snutte filt Ja tar allt från början hur de gick till Ja va i södertälje och titta på Hundsim och Spades Dem hade spelning de va najs, inge flummit okej Spades va helt speedad men Hundsim typ sov Dem körde lite godingar, ingen ny låt Men sen skulle vi gå, Matte hade blöta skor De va natt i Södertälje, vi va tvungna att söka mod Vi gick till donken dem köpte en big mac Dem fick inge extra glas, we need that Vi gick till pendeln, dem åkte hem Ja gick till mormor, jag sovde sen Ja vaknade, allt var helt fresh Ja skulle hem, sa till mormor "Vi ses sen"
Jag blev rånad idag, är de så de ska va? Ni tog mina pengar, kändes de bra Ja kommer aldrig våga åka tillbaks Tillbaka till den stan
Ja åkte hem med pendeln, Ipoden hade inte mycke batterier Lyssna på lite musik, då rycktes tiden Ja va vid centralen, hoppa av pendeltåget Ja stog vid en godis automat, sen hände rånet Jag stoppa i en 20 ja ville ha en Redbull Den tog mina pengar ja fick inget, den va riktigt skämtfull Där stog jag, och slog på automaten Ja bettede mig inte bra, en tant blev galen Tunnelbanan kom, ja tänkte hoppa Ja ville göra de, har länge hoppats Men ja hann inte, tåget komm (som en runkare) Tåget rusa förbi, de låter soft Jag åkte hem till rissne, är rädd för dagen Ja tar på min tunga, ja rör smaken Jag är en annan person, är de så de ska va För ja blev rånad idag, kändes de bra
Jag blev rånad idag, är de så de ska va? Ni tog mina pengar, kändes de bra Ja kommer aldrig våga åka tillbaks Tillbaka till den stan
Haha de va den texten, peeeeys!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|