ny låt - kritik tack^^
konstruktiv kritik är bara bra!:D den här låten ska jag spela in med en snubbe som kallas sig majoren förmodligen...han har skivkontrakt och skit , så de hade vart bra att höra vad NI tycker om låten =) ha de !
never2fail feat majoren , *tack ch för hjälpen* ,::::uppmärksamhetshora
mer skit som inte betyder nått/ den fina musiken är förrådd/ ska använda simplare ord/ för att göra mig förstådd/ mer skit som inte betyder nått/ men framgången är redan nådd/
här kommer jag som uppmärksamhetshora!/ jag har så faan heller nån gloria/ mina dagar har alltid vart soliga/ alltid haft situationerna roliga/ men släng upp mitt face på en stordia/ där ser du mig som bäst/ vadå , din brud hade redan klamydia/ hon var snygg så jag agerade häst/
mer skit som inte betyder nått/ den fina musiken är förrådd/ ska använda simplare ord/ för att göra mig förstådd/ mer skit som inte betyder nått/ men framgången är redan nådd/
jag är renare än jod/ och du är en bakterie/ som en hund i kina blir din stil flådd/ dina lyrics går samma väg som du , nämligen ner igen!/ du är bara en liten grabb med för mycket fritid/ suger på allt ifrån fristil , till att leva ditt ynkliga skitliv/ konservativ i den här frågan/ du ska stanna under mig/ i mina fyndiga ord brinner lågan/ som bränner ner dig/
mina ord kan jämföras med sjukligt bra balistik/ går i en perfekt bana hela vägen , sen sitter orden mitt i prick/ har ingen sångröst/ ett ord i taget/' andas in först/ sen blir de ord som slag i magen/ vill ha hiphop på en helt ny nivå/ men de blir svårt nu när de bara är jag och majoren/ med ännu en låt/ som vi slänger på ett år/ sen blir den lika skitig som ett sms-lån/¨ har de bättre än dom flesta/ skiter i de mesta/ får man fresta/ med nya rader som du aldrig kommer palla läsa/ kan skrika ord om vad som helst/ bara beatet är bra så är jag frälst/ med ord som kvittar vad dom betyder/ slyna , folkmord , eller bara luder/
ingen tycker dom har fel/ har själv alltid rätt , ey , jag sa ju de/ du är som ett tuggummi på marken/ ingen vill ha dig mer/ man kan ta ett nytt som du/ ja , de finns många fler/ men här står jag / alltid glad// men som vanligt skiter de väl sig nån dag.../
were here , never2fail feat Majoren , 2009
``vi skiter i om vi är moraliska as , vi går mot dekadansen(då de passar oss) , twistad humor , och vi älskar oss själva , våran eminenta stil är svår att sluta älta´´
|