Remnelito - Trött på samhället, visa framfötterna istället Tjenare! KRITIK ...................... tackSka livet bara vara en endaste odåga?Jag vill ha svar, för det är min senaste frågakanske inte vågar att ställa den frågan igenJag är inte erfaren men jag är oförmågans vänmen lågan är tänd för min hjärna att tänka klartIbland orkar man inte tänka o vill bara stänga aveller svänga av och bara ta en liten paus från tänkandetKänna sig fri från problemen och allt jävla fängslandelåta det bli lättare och inte sitta fast en fasdär man bara känner att man vill spy men ändå tänka klartmen det e ofattbart hur jävla mycket man ska tänka nu för tidenoch hur jävla känslig man ska vara för att känslorna rör vid den.... sluta vara så jävla negativa och desktruktivaSluta tro att du är världelös och att du har helvetet på din sidaInte undra på att det är så mycket självmordstankar som flödarSluta kolla på världen med ditt vidriga brunögarefx2Jag blir så trött på nerbrytande personerJag blir så trött på allt sovande på lektionerSköt er istället visa framfötterna iställetSköt er och gör föräldrarna glada istället Tycks? Over and out..pz